Co kiedy nie mamy środków na reklamę
Brak środków na reklamę jest problemem wielu początkujących firm. Nasza sytuacja zależy w dużej mierze od branży, w której zamierzamy działać. W wielu przypadkach możemy sobie poradzić, nawet, kiedy nie posiadamy potrzebnych środków na reklamę. Jest nam oczywiście potrzebny czas, a także dużo determinacji, jednak często mamy możliwość wybić się na rynku. Naszym sprzymierzeńcem jest niewątpliwie internet. Należy on do zdecydowanie najtańszych mediów, co nie oznacza, że nie ma szerokiego zasięgu. Często Pozycjonowanie Kraków jest nam w stanie dać więcej niż reklama w telewizji. Internet zaczyna wypierać stare media. Większość młodych osób zamiast przed ekranem telewizora spędza czas przed swoim komputerem. I jest to ogromna szansa dla naszej firmy. Reklama w sieci jest nieporównywalnie tańsza, niż reklama w radio i telewizji. Pozycjonowanie Kraków jest nam w stanie przysporzyć znacznie więcej klientów niż bardzo kosztowna reklama w radiu. Pamiętajmy, że reklamy trzeba powtarzać, żeby przyniosły jakiś skutek. Jednorazowe wyświetlenie nic nam nie da. Duże firmy często topią ogromne pieniądze w reklamach, które nie przynoszą żadnego efektu.
Powinniśmy zdawać sobie sprawę, że reklama ma szansę odnieść pozytywny skutek tylko wtedy, kiedy będzie odpowiednio ukierunkowana. Często wydanie nawet bardzo dużych sum pieniędzy nie gwarantuje nam sukcesu. Strategia marketingowa naszej firmy powinna być dobrze przemyślana.

Tylko wtedy możemy spodziewać się sukcesów. Warto jest inwestować w pozycjonowanie Kraków, jednak nie należy pomijać także innych strategii. Przede wszystkim zastanówmy się do kogo jest skierowana oferta naszej firmy. Jeżeli nie zajmujemy się produkcją papieru toaletowego prawdopodobnie jesteśmy w stanie wyodrębnić węższą grupę potencjalnych klientów. Do właśnie do nich powinien być skierowany nasz komunikat. Jeżeli naszymi adresatami jest określona subkultura, nie warto jest wydawać dużych pieniędzy na akcje reklamowe skierowane do ogółu społeczeństwa. Będzie to po prostu wyrzucaniem pieniędzy.